חזרה אחורה

שאלות ותשובות במגוון נושאים נפוצים

 

בחרו את הנושא עליו תרצו לקבל מידע:

 

 

שיחה ורשת

אינני יכול לבצע שיחה

1. בדקו את עוצמת הקליטה במסך הטלפון
2. ודאו שהטלפון אינו במצב טיסה: יש להחליק את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך ולוודא שאפשרות "מצב טיסה" איננה מסומנת
3. בצעו כיבוי והפעלה מחדש לטלפון ונסו שוב
4. יש ליצור קשר עם המפעילה הסלולארית לוודא את תקינות הקו

אינני יכול לקבל שיחה

1. בדקו את עוצמת הקליטה במסך הטלפון
2. ודאו שהטלפון אינו במצב טיסה: יש להחליק את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך ולוודא שאפשרות "מצב טיסה" איננה מסומנת
3. בדקו שהטלפון אינו במצב שקט: החליקו את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך ובדקו שאכן מסומנת אפשרות "צלילים"
4. בדקו את עוצמת הקול של הצלצול
5. בצעו כיבוי והפעלה מחדש לטלפון ונסו שוב
6. יש ליצור קשר עם המפעילה הסלולארית לוודא את תקינות הקו

השיחה שלי מתנתקת

1. בדקו את עוצמת הקליטה במסך הטלפון
2. במידה וקיים, הסירו את הכיסוי המגן על טלפון ונסו שוב
3. במידה והינכם עדיין חווים בעיית קליטה באופן רציף, פנו למפעילה הסלולארית שלכם

הטלפון שלי אינו מזהה את כרטיס ה-SIM שלי

1. ודאו שכרטיס ה-SIM הוכנס במלואו ובצורה תקינה
2. כבו והפעילו מחדש את הטלפון
3. ייתכן שכרטיס ה-SIM שלכם פגום. אם ניתן, נסו את כרטיס ה-SIM עם טלפון אחר

איני מצליח לקבל אות רשת

1. בדקו את עוצמת הקליטה במסך הטלפון
2. ודאו שהטלפון אינו במצב טיסה: יש להחליק את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך ולוודא שאפשרות "מצב טיסה" איננה מסומנת
3. כבו את הטלפון, הוציאו את כרטיס ה-SIM החוצה והכניסו אותו שוב. הפעילו את הטלפון ובדקו שוב
4. יש ליצור קשר עם המפעילה הסלולארית לוודא את תקינות הקו

זיכרון

זיכרון הטלפון שלי מלא

1. ודאו שמוכנס כרטיס זיכרון למכשיר. במידה וקיים, אנא שקלו לשדרג אותו בכרטיס עם נפח גדול יותר
2. העבירו אפליקציות ומשחקים שהותקנו בטלפון לכרטיס הזיכרון. היכנסו להגדרות -> Google Apps -> החליקו לצד ימין ללשונית "בכרטיס SD" , היכנסו לעמוד האפליקציה הרצויה ובחרו "העבר לכרטיס SD". יש לבצע פעולה זו באופן ידני ולכל אפליקציה\משחק בנפרד
3. מחקו מידע לא רלוונטי ממכשירכם (במידה וקיים) - תמונות, משחקים, אפליקציות, מוסיקה וכו'

למה משמש כרטיס הזיכרון (MicroSD Card)?

תפקידו של כרטיס הזיכרון הוא להרחיב את הזיכרון המובנה של הטלפון, כך שתוכלו לאחסן מידע נוסף ונרחב יותר של מדיה כגון תמונות, שירים וכו'. כמו כן, ניתן להעביר אפליקציות ומשחקים מזיכרון הטלפון לכרטיס הזיכרון

שמע וצליל

אינני שומע את הצד השני בשיחה

1. במהלך השיחה, לחצו על מקש הגברת עוצמת הקול עד שתשמעו את הצד השני
2. נסו לחבר דיבורית אישית

האדם שאני מתקשר אליו לא יכול לשמוע אותי

1. ודאו כי לא השתקתם את המיקרופון באפשרויות השיחה
2. ודאו כי ידכם איננה מכסה את פתח המיקרופון בתחתית המכשיר
3. נסו לחבר דיבורית אישית
4. נסו להתקשר עם אדם אחר 
5. כבו הפעילו מחדש את הטלפון

איכות השמע ירודה בזמן השיחה

1. בדקו כי עוצמת הקליטה שלכם טובה 
2. השתמשו במקשי עוצמת הקול כדי להגיע לרמת הצליל הנוחה ביותר

אינני מקבל שמע בעת הפעלת מוסיקה או משחקים

בזמן שהמשחק או המוסיקה מופעלים, השתמשו במקשי עוצמת הקול כדי להגיע לרמת הקול הרצויה

אינני יכול לשמוע דרך הדיבורית האישית \ האדם שאני מתקשר אליו לא יכול לשמוע אותי דרך הדיבורית האישית

1. ודאו שהדיבורית האישית שלכם תואמת לטלפון שלכם
2. יש לנסות להשתמש בדיבורית האישית שסופקה בערכת המכירה (אם קיימת)
3. חברו את הדיבורית האישית לטלפון אחר כדי לבדוק אם הבעיה היא בדיבורית האישית

איכות השמע ירודה כשאני מאזין למוסיקה באמצעות אוזניות Bluetooth

1. ודאו שהדיבורית נמצאת במרחק של עד 10 מטרים וללא מכשולים בדרך כגון קירות וכו'
2. כבו והפעילו מחדש את הטלפון ואת אוזניות ה Bluetooth
3. מחקו את ההתאמה בין הטלפון לבין האוזניות דרך תפריט ה Bluetooth בטלפון ובצעו התאמה מחדש

סוללה וטעינה

הטלפון שלי מתחמם

ברוב המקרים, התחממות של טלפון היא מצב רגיל, כשאתם משתמשים במספר אפליקציות או משחקים בעלי ביצועים גבוהים, משתמשים באפליקציות ניווט, בעת טעינת הטלפון וכו'

הסוללה שלי נגמרת מהר

אורך חיי הסוללה קשור לכמות ואופן השימוש בטלפון. להלן מספר טיפים שיכולים לסייע לכם בהפחתת השימוש בסוללה:
1. כבו את שירותי המיקום שאינכם משתמשים באפשרות זו: החליקו את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך וכבו את "שירותי מיקום" \ "GPS"
2. כבו את תכונת ה Bluetooth כשאיננה בשימוש: החליקו את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך וכבו את "Bluetooth"
3. הפחיתו את עוצמת בהירות המסך: החליקו את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך ולחצו על "בהירות"
4. סגרו יישומים שפתוחים ברקע: לחצו לחיצה ממושכת על מקש הבית \ מקש האפשרויות, והחליקו את האפליקציות כדי לסגור אותן
5. שנו והקטינו את תדירות סינכרון היישומים השונים (כגון דוא"ל, רשתות חברתיות וכו')
6. העדיפו להשתמש בחיבור Wifi על פני חיבור אינטרנט סלולארי 3G

הטלפון שלי אינו נטען

1. נתקו וחברו מחדש את המטען
2. הקפידו להשתמש במטען המקורי שסופק בערכת המכירה
3. נסו את המטען עם טלפון תואם אחר כדי לבדוק האם הבעיה היא במטען או בטלפון
4. אם הסוללה ריקה לגמרי, יש להמתין עד כ-20 דקות כדי שטלפון יהיה מספיק חשמל כדי לפעול

האם ניתן להטעין את הטלפון דרך חיבור למחשב?

כן, תוכלו להטעין את הטלפון שלכם באמצעות חיבור כבל ה-USB למחשב

אינטרנט

איני יכול להתחבר לאינטרנט באמצעות חיבור נתונים לנייד

1. בדקו את עוצמת הקליטה שלכם במסך הטלפון
2. ודאו עם המפעילה הסלולארית שלכם ששרות נתונים לנייד פעיל בכרטיס ה-SIM שלכם
3. החליקו את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך ובדקו שמסומנת האפשרות "נתונים"
4. החליקו את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך ובדקו שאפשרות "מצב טיסה" איננה מסומנת
5. כבו והפעילו מחדש את הטלפון ונסו שוב

אני מתנתק באופן אקראי מרשת ה-WiFi

1. ודאו כי אות הקליטה לרשת ה Wifi טובה וגבוהה
2. במידה וברצונכם להשאיר את חיבור ה- Wifi פעיל גם כשמסך הטלפון כבה, היכנסו להגדרות -> WiFi - לחצו על מקש האפשרויות ובחרו "מתקדם" -> סמנו את האפשרות "השאר WiFi פעיל במהלך שינה"

הגלישה בטלפון שלי איטית

1. בדקו את עוצמת הקליטה שלכם במסך הטלפון
2. כבו והפעילו מחדש את המכשיר
3. נסו לגלוש לאתרים שונים כדי לבדוק שהבעיה היא לא באתר הספציפי אותו ניסיתם לטעון
4. במידה ואתם משתמשים בחיבור הנתונים של הרשת הסלולארית, נסו להתחבר לרשת Wi-Fi באזור מיקומכם ונסו שנית
5. במידה ואתם משתמשים בחיבור Wi-Fi, בדקו שהנכם מספיק קרובים למשדר ה- Wi-Fi וכי אות החיבור הינו טוב. בנוסף, ניתן לנסות לכבות את חיבור ה- Wi-Fi ולגלוש דרך חיבור הנתונים של הרשת הסלולארית

הודעות ודוא"ל

איני יכול לשלוח או לקבל הודעות דוא"ל

1. בדקו את חיבור האינטרנט: פתחו את דפדפן האינטרנט ונסו לגלוש
2. בדקו את הגדרות תיבת הדוא"ל - שם משתמש, סיסמא, כתובת שרת וכו'
3. נסו להשתמש בחיבור WiFi במקום חיבור נתונים לנייד (3G)

כיצד אוכל להוסיף תיבת דוא"ל לטלפון שלי?

על מנת להוסיף תיבת דוא"ל חדשה, יש להיכנס להגדרות -> תחת "חשבונות" יש לבחור "הוסף חשבון" , לבחור את סוג התיבה הרצויה ולהזין את הגדרותכם

אינני מצליח לשלוח הודעות טקסט

1. בדקו את עוצמת הקליטה במסך הטלפון
2. בצעו שיחה מהטלפון כדי לוודא שאכן הרשת זמינה
3. שלחו הודעת טקסט אל הנייד שלכם. כך תוכלו לבדוק את השליחה והקבלה בניסיון אחד
4. אם ברשותכם 2 כרטיסי SIM על אותו קו, וודאו שאכן אתם שולחים מכרטיס ה-SIM שהוגדר כ"ראשי"
5. כבו והפעילו מחדש את הטלפון
6. בדקו עם המפעילה הסלולארית את תקינות הקו

אינני מצליח לשלוח הודעות מולטימדיה (MMS)

1. בדקו את עוצמת הקליטה במסך הטלפון
2. בצעו שיחה מהטלפון כדי לוודא שאכן הרשת זמינה
3. החליקו את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך ובדקו שאפשרות "נתונים" מסומנת
4. אם ברשותכם 2 כרטיסי SIM על אותו קו, וודאו שאכן אתם שולחים מכרטיס ה-SIM שהוגדר כ"ראשי"
6. כפו והפעילו מחדש את הטלפון
7. בדקו עם המפעילה הסלולארית את תקינות הקו ואת חבילת המולטימדיה

קישוריות עם התקן אחר

חיבור ה-Bluetooth שלי אינו עובד

1. ודאו כי מופעלת תכונת ה Bluetooth בשני ההתקנים
2. ודאו שההתקן השני איננו במצב "נסתר"
3. הקפידו להישאר במרחק של עד 10 מטרים מההתקן השני
4. ודאו כי הטלפון אינו במצב טיסה: החליקו את וילון ההתראות מחלקו העליון של המסך ובדקו שאפשרות "מצב טיסה" איננה מסומנת

חיבור הכבל למחשב שלי אינו פועל

1. השתמשו בכבל המקורי שסופק בערכת המכירה
2. חברו את הטלפון למחשב, החליקו את וילון ההתראות, היכנסו לאפשרות "חיבור למחשב" ובחרו באפשרות "התקן מדיה (MTP)"

קודים וסיסמאות

כיצד אוכל להגדיר קוד נעילה לטלפון שלי?

תוכל להגדיר קוד נעילה לטלפון שלך תחת הגדרות -> אבטחה -> נעילת מסך. חשוב! זכור היטב את הקוד שהגדרת

שכחתי את קוד הנעילה שלי

עליך לפנות מעבדת שירות

שכחתי את קוד ה-PIN או ה-PUK שלי

עליך לפנות למפעילה הסלולארית שלך

תפקוד הטלפון

הטלפון שלי פגום מבחינה פיזית

יש לעיין בעלון "אחריות היצרן" שמצורף לערכת המכירה

המסך שלי אינו מגיב

1. ודאו כי הטלפון אינו נעול
2. כבו והפעילו מחדש את הטלפון

הטלפון שלי אינו פועל או מגיב כצפוי

1. כבו והפעילו מחדש את הטלפון
2. בצעו איפוס לטלפון. פעולה זו תמחק את כל המידע שקיים בטלפון ותשחזר את הגדרות היצרן. יש להיכנס להגדרות -> גיבוי ואיפוס -> איפוס נתוני יצרן